Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Φιλοδοξίες

         Ο καθείς εξ ημών έχει απόκρυφες επιθυμίες, υπόγεια και καταπιεσμένα όνειρα, σχέδια μελλοντικών δράσεων, φιλοδοξίες για περιπέτειες στα πιο απίθανα μέρη της υφηλίου, πολλές φορές υπερβολικές με βάση τις πραγματικές του δυνατότητες. Ανθρώπινες καταστάσεις, συχνά απαντούμενες στη ζωή, εύκολα ερμηνευόμενες από το ανικανοποίητο αίσθημα που χαρακτηρίζει τον άνθρωπο και τον κυνηγάει στη ζωή. Προσωπικά ήθελα τα πάντα, απλώς μου έλειψαν τα περισσότερα. Τι κυρίως, μετά τη μέχρι τώρα πορεία της ζωής μου, θα ήθελα αλήθεια;

Θα ήθελα να χαράξω στο χαρτί με μαγικά λόγια και πλανεύτρες εικόνες αυτά που κοχλάζουν, χωρίς σταματημό, μέσα μου. Να μπορούσα να ζωγραφίσω με αδρές πινελιές πάνω στον άχρωμο καμβά τα ζωντανά αισθήματα που με πνίγουν και με παρασύρουν στο βάραθρο. Να σμιλέψω στο πάλλευκο μάρμαρο τα απόκρυφα κι αμαρτωλά όνειρά μου. Να σκαλίσω στο άμορφο κομμάτι του ξύλου τις αμαρτίες που με ζώνουν σαν φίδια και μου στερούν την ελεύθερη ανάσα.

Όμως, δυστυχώς, δεν κατέχω καμιά απ’ αυτές τις τέχνες.

 Είμαι τόσο ανίδεος και τόσο υποδεέστερος των περιστάσεων και αναγκών. Ούτε κατά διάνοια! Έτσι, ημιτελής κι ανολοκλήρωτος, το χνάρι που θα αφήσω πίσω μου, στο σύντομο πέρασμά μου από τον μάταιο αυτό κόσμο, θα είναι ένα αχνό δυσδιάκριτο τίποτα.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου