Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Η διαδικασία…. (μια αστεία ιστορία)


Καθώς βολτάριζε στην προκυμαία με το μυαλό του γεμάτο από τα προσωπικά του προβλήματα βλέπει κάποια στιγμή έναν ψαρά, που ξαγκίστρωνε ένα μεγάλο ψάρι και το έριχνε πίσω στη θάλασσα. Μετά από λίγο μια απ’ τα ίδια. Ανεβάζει δεύτερο το ελευθερώνει απ’ το αγκίστρι και το πετά μέσα. Δε βάστηξε η καρδιά του και τον πλησιάζει

«Καλέ μου άνθρωπε, γιατί τα ψάρια τα πετάς πάλι πίσω;»

«Δε με ενδιαφέρουν τα ψάρια» του απάντησε. «Εκείνο που με συναρπάζει είναι η διαδικασία»

«Ναι, αλλά υπάρχουν άνθρωποι, που πεινάνε και τα έχουν ανάγκη. Να ! Εγώ έχω εννέα παιδιά και δυσκολεύομαι να τα χορτάσω»

«Α! Εντάξει κάτσε να στα δίνω…»

Πρώτο ψάρι, δεύτερο τρίτο… Κάποια στιγμή του λέει

«Και συ άνθρωπέ μου εννέα παιδιά;»

«Α! Δε μ’ ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα παιδιά. Περισσότερο μου αρέσει  η ……διαδικασία παραγωγής τους»

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου