Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Α ξ ι ο λ ό γ η σ η


Ξεφυλλίζω τις σελίδες των χρόνων που πέρασαν. Είναι το βιβλίο της προσωπικής μου ζωής. Μέσα του είναι καταγραμμένα στη διάρκειά της τα σημαντικά γεγονότα και τα  ασήμαντα περιστατικά. Εκεί βρίσκονται  τα όμορφα, μαζί με τα άσχημα. Στιγμές ανάτασης αλλά και φάσεις μετριότητας. Πράξεις Καλές, αλλά και ντροπιαστικές συμπεριφορές.

Σουμάρω, ζυγίζω αξιολογώ. Ίσως να μην είμαι ο αντικειμενικός κριτής, αλλά δεν έχει σημασία για μένα. Θα είχε για τον τρίτο; Ας κάνει ένσταση, ας πει τις αντιρρήσεις του. Θα τις διαβάσω με τον πρέποντα σεβασμό. κι ό,τι κρίνω σωστό θα το λάβω υπόψη. Όμως έχω κι εγώ τον εγωισμό μου. Δεν είναι λογικό να γραδάρω ο ίδιος καλύτερα τον εαυτό μου; Βλέπεις τον σέρνω πάνω μου χρόνια και χρόνια. Με συνήθισε και τον συνήθισα

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου