Σάββατο 23 Μαΐου 2015

Απόσπασμα από την εισήγησή μου στη Διημερίδα της ΕΜΙΑΝ

(έγινε στο Αμφιθέατρο της Ένωσης συντακτών πριν μερικά χρόνια)
……………. Ο αγώνας για το 15% δεν είχε μόνο το στοιχείο της μαζικότητας από άποψη συμμετοχής μεγάλου όγκου φοιτητών. Ήταν επίσης και η πιο αποτελεσματική προσπάθεια σύνδεσης του φοιτητικού κινήματος με τα ευρύτερα στρώματα του Ελληνικού λαού. Με τα σημερινά δεδομένα το ποσοστό 15% είναι υπερβολικό, αλλά τότε ποιος σκεφτόταν αυτή τη διάσταση;
Ας πω για μια ...προσωπική μου εμπειρία. Όταν στις διακοπές των εορτών πήγα στο Βόλο ο δημοσιογράφος Αλέκος Τράκας μου έδωσε χώρο στη εφημερίδα του να γράψω για το 15%. Δημοσίευσα ένα κείμενο, αλλά κυρίως μια πρόσκληση σε μαθητές της πόλης να έρθουν σε συγκεκριμένο ραντεβού στα γραφεία της εφημερίδας Δεν περίμενα τίποτα ιδιαίτερο. Όμως η εξέλιξη των πραγμάτων ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Εκείνη την ημέρα 22 νέα παιδιά- μαθητές γυμνασίου- ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση. Μοιράσαμε δουλειές, συνεργεία δρόμων, αλλά και προσέγγιση των επωνύμων της πόλης. Επιτυχία ήταν μεγάλη και ανέλπιστη! Οι αρνήσεις μετρημένες στα δάχτυλα. Όταν επέστρεψα στην Αθήνα είχα στα χέρια μου σχεδόν 10.000 υπογραφές από την περιοχή μου. Κάπως έτσι ξεπεράστηκε το ένα εκατομμύριο υπογραφές. Τότε το φοιτητικό κίνημα είχε οξυγόνο μέσα του που ζωογονούσε όχι μόνο εμάς αλλά και ολόκληρη την Ελληνική κοινωνία ..…………………… …. ….. …..
Δείτε περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου