Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Σύντομο Ιστορικό

 Το σχολείο μας γεννήθηκε μέσα από το όραμα και το πείσμα μιας νεαρής αριστούχου δασκάλας, της Σταυρούλας Αυγουλέα-Λιναρδάτου, που το καλοκαίρι του 1949, σε ηλικία 23 ετών, στο τέλος μιας κατακλυσμικής και καταστροφικής για την Ελλάδα δεκαετίας, ονειρεύτηκε και αποτόλμησε με δανεικά χρήματα, να ιδρύσει ένα ιδιωτικό σχολείο στα δυτικά προάστια της Αθήνας, στο Περιστέρι.
Το όραμα της νεαρής δασκάλας ήταν να δημιουργήσει ένα σχολείο που θα έβρισκε τρόπους να αναδείξει τις δημιουργικές ικανότητες κάθε μαθητή, ενθαρρύνοντας την αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθησή του και στη συνέχεια, μέσα από αποτελεσματικές διδακτικές προσεγγίσεις, να τον οδηγήσει στην αβίαστη κατάκτηση της γνώσης.
Η πραγμάτωση του οράματος κέρδισε την αναγνώριση της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας και οδήγησε το σχολείο μας στο δρόμο της ανάπτυξης και της επιτυχίας.
Από το 1991 στο πηδάλιο του σχολείου βρίσκεται ο γιος της ιδρύτριας Γιώργος Λιναρδάτος, αριστούχος Ανωτάτης Παιδαγωγικής Σχολής με πανεπιστημιακές και μεταπτυχιακές (B.Sc, & M.Sc.) σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία και με μια ιδιαίτερα χρήσιμη, για την οργάνωση και διοίκηση ενός σχολείου, τεχνοκρατική παιδεία καθώς είναι επίσης πτυχιούχος Ναυπηγός – Μηχανολόγος Μηχανικός.
Η πολυδιάστατη επιστημονική του κατάρτιση και η εμπειρία του από το εξωτερικό, σε συνδυασμό με τις προσωπικές επαφές που διατηρεί με πανεπιστήμια, εκπαιδευτικά ιδρύματα και φορείς ιδιωτικών σχολείων στην Ευρώπη, φέρνει το σχολείο μας σε επαφή με τις πλέον σύγχρονες εξελίξεις στους τομείς της εκπαιδευτικής τεχνολογίας, της διδακτικής μεθοδολογίας και της αξιοποίησης καινοτόμων δράσεων.
Αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα αυτά και στηριζόμενο στα γερά θεμέλια 60 χρόνων πείρας, το μικρό σχολείο του 1949 μετεξελίχτηκε στο σημερινό πολυδύναμο, εκπαιδευτικό οργανισμό, που καλύπτει όλες τις βαθμίδες γενικής εκπαίδευσης από την προσχολική ηλικία ως το λύκειο, εκπαιδεύει 1.400 μαθητές, προσφέρει απασχόληση σε 260 εργαζόμενους και αποτελεί σημαντική πηγή γνώσης, πολιτιστικής δημιουργίας και διδακτικής καινοτομίας.
Το σημερινό μέγεθος του σχολείου επιτρέπει την αξιοποίηση σημαντικού αριθμού ικανών και έμπειρων στελεχών, που διαμορφώνουν μια δυναμική διευθυντική ομάδα, η οποία υπό την ηγεσία και καθοδήγηση του κ. Λιναρδάτου, χαράζει την εκπαιδευτική πολιτική του σχολείου και στη συνέχεια παρακολουθεί και διασφαλίζει την εφαρμογή της.
Παράλληλα το θετικό εργασιακό περιβάλλον του σχολείου, ενισχυόμενο από τα οικονομικά και ασφαλιστικά προνόμια που απολαμβάνουν οι εργαζόμενοι σ' αυτό, σε συνδυασμό με τις αυστηρές και απαιτητικές προδιαγραφές του συστήματος προσλήψεων που εφαρμόζει, προσελκύουν ικανότατους, καλά καταρτισμένους κι ευαίσθητους εκπαιδευτικούς. Τα προσόντα τους αυτά, σε συνδυασμό με τα σύγχρονα μέσα που θέτει στη διάθεσή τους το σχολείο, τους καθιστούν ικανούς να υλοποιούν με αποτελεσματικότητα το ακαδημαϊκό μας πρόγραμμα, αντιμετωπίζοντας με ευαισθησία και εξατομικευμένη προσέγγιση τις ανάγκες κάθε μαθητή.
Πέρα όμως από την ισχυρή ακαδημαϊκή του διάσταση, το πρόγραμμά μας προσφέρει πολλαπλές ευκαιρίες στους μαθητές μας για ενασχόληση με ποικίλες περιβαλλοντικές, ανθρωπιστικές, κοινωνικές, πολιτιστικές, καλλιτεχνικές, μουσικές, θεατρικές και αθλητικές δραστηριότητες, που αναπτύσσουν τις κλίσεις και τα δημιουργικά τους ενδιαφέροντα, ενώ παράλληλα διαμορφώνουν μια πλούσια, ευχάριστη, ισορροπημένη και άκρως ικανοποιητική σχολική ζωή.
Είναι ξεκάθαρο πως οι ηγέτιδες κοινωνίες του 21ου αιώνα θα είναι αυτές που θα καταφέρουν να αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες και να ενσωματώνουν δημιουργικά τις επερχόμενες αλλαγές, με στόχο τη μεταμόρφωσή τους, μέσα από τη γόνιμη διαχείριση της πληροφορίας, σε κοινωνίες της γνώσης.
Το σχολείο μας αναγνωρίζοντας αυτή τη νέα πραγματικότητα και τις καταλυτικές επιρροές που ασκεί στην εκπαίδευση, βαδίζει ήδη στον 21ο αιώνα με διαδραστικούς ηλεκτρονικούς πίνακες στις αίθουσες διδασκαλίας, με ευρυζωνικές συνδέσεις στο διαδίκτυο, με πολυμεσικό ψηφιακό υλικό μάθησης, με σύγχρονες σχολικές εκδόσεις και άρτια οργανωμένα εργαστήρια.
Με τις νέες τεχνολογίες που αξιοποιεί και τις πρωτοποριακές διαδικασίες που υιοθετεί, το σχολείο μας στηρίζει και προωθεί την προσπάθεια μεταμόρφωσης της ελληνικής κοινωνίας προς την κατεύθυνση αυτή.
Όλα τα ανωτέρω διαμορφώνουν σήμερα ένα σύγχρονο, δυναμικό και καινοτόμο σχολείο, που παραμένει όμως πάντα οικογενειακό, ανθρώπινο κι ευαίσθητο.
Επιθυμία της μεγάλης σχολικής μας οικογένειας είναι να διαφυλάξουμε και να ενισχύσουμε αυτά τα χαρακτηριστικά του σχολείου μας έτσι ώστε και στο μέλλον να συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο στην Ελληνική Εκπαίδευση και να προσφέρει στους μαθητές του με ανθρωπιά κι ευαισθησία μια σύγχρονη ελληνική παιδεία με ευρωπαϊκή διάσταση και παγκόσμια προοπτική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου