Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Η δίαιτα
Το σύνδρομο της κατοχικής πείνας των πρώτων παιδικών μου χρόνων με καταδιώκει ακατάπαυστα, απτόητο από το πέρασμα τόσων και τόσων χρόνων. Σε προηγούμενες φάσεις της ζωής μου, όταν ήμουν πιο νέος και δραστήριος, με την εργασία και τη συνεχή κίνηση η υπέρβαση που έκανα στις ημερήσιες θερμίδες δεν είχε συνέπειες, αφού με τη σειρά τους καταναλώνονταν κι αυτές.
Όμως τώρα που έγινα απόμαχος της εργασίας η δραστηριότητά μου περιορίστηκε και οι επιπλέον θερμίδες άρχισαν να α...θροίζονται με όλες τις συνέπειες που μπορεί να έχει αυτό. Έτσι αν δεν πειστώ να πάρω τις απαιτούμενες αποφάσεις τότε χαιρέτα μου τον πλάτανο. Πρέπει να καταπολεμήσω την ρημάδα την όρεξή μου ή σαν τελευταία λύση να ράψω με βελόνα και κλωστή το αδηφάγο στόμα μου. Μου προτείνει η γυναίκα μου διάφορες δίαιτες, αλλά δεν τσιμπάω. Εγώ θα προτιμούσα τη δίαιτα του ΑΝΑΝΑ, δηλαδή τρως απ’ όλα εκτός από τον ανανά. Δε θα είχε όμως αποτέλεσμα. Και πήρα την απόφαση : Το μόνο που θα αλλάξω είναι η ποσότητα. Κόβουμε από παντού. Για να δούμε τι θα πετύχω………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου