Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Προσωπικά αν έχετε παρατηρήσει δεν έχω πει κουβέντα στον τοίχο μου για την αθέτηση, εκ μέρος των κυβερνώντων, των υποσχέσεων που ανεύθυνα σκόρπισαν ολούθε. Κι αυτό γιατί το ήξερα. Το έχω γράψει με πολλούς τρόπους παλαιότερα και ανασταίνω ως παράδειγμα ένα απόσπασμα από άρθρο δημοσιευμένο πριν δυο και περισσότερα χρόνια στον τοίχο μου του και αποθηκεύτηκε στο μπλοκ μου «Κείμενα Λευτέρη Τσίλογλου» με τον τίτλο «Απόπειρα ρεαλισμού»
...............Αν κάποτε έρθουν στην εξουσία -...θέλοντας και μη- στο τέλος θα ακολουθήσουν τα ίδια περίπου βήματα με μικρές παραλλαγές, αλλά ίσως με μια διαφορετική ρητορική. Οι νόμοι της οικονομίας είναι δυστυχώς άτεγκτοι και σκληροί κι αν πας να τους αγνοήσεις οι συνέπειες θα επιπέσουν, ως μπούμερανκ, επί της κεφαλής σου Μόνη συνέπεια για την έρημη χώρα μας θα είναι η επιπλέον καθυστέρηση με ό,τι αρνητικό αυτή συνεπάγεται. Το έργο το έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν. Αλλιώς κρίνεις τις καταστάσεις έξω απ’ το χορό κι αλλιώς όταν έρχεται η ώρα της δικής σου συμμετοχής.........
Εκείνο που είναι παράξενο - και ενδεικτικό του επιπέδου ωριμότητας τους - είναι οι ψηφοφόροι του εκλογικού σώματος που για μια ακόμα φορά «παραπλανήθηκαν». Δε έχουν πλέον δικαιολογίες. Έτσι να πάψουν τα παράπονα και οι διαμαρτυρίες. Εκείνο που μόνο απομένει είναι να εργαστεί ο καθένας στον τομέα του στην προσπάθεια να κινηθεί το κάρο της οικονομίας. Αυτό είναι υποχρέωση κάθε πολίτη αυτής της χώρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου