Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2016

Ε Π Ι Σ Τ Ο Λ Η
Προς το Facebook, τους φίλους μου και τους περαστικούς
Η απουσία μου αυτές τις μέρες δεν ήταν από δική μου επιθυμία. Μπλοκαρίστηκα από το διαχειριστή του Facebook γιατί «παραβίασα τους όρους» που αυτό έχει καθορίσει. Έτσι ενημερώθηκα. Εν προκειμένω έχω να κάνω την εξής παρατήρηση. Βεβαίως όταν συμμετέχεις σε μια ομάδα δέχεσαι- θέλεις δε θέλεις- τους όρους της, ειδάλλως αποχωρείς. Στην τυπική πλευρά του θα ήθελα να σημειώσω τούτο. Οι όροι που θέτεις όμως πρέπ...ει να είναι σαφείς κι οριοθετημένοι. Να γνωρίζει έτσι ο χρήστης του μέσου τι είναι μέσα στα «πλαίσια» και τι είναι εκτός. Στην ουσιαστική πλευρά του θέματος προφανώς έχω πολλά να πω αλλά θα το αποφύγω.
Ισχυρίζομαι ότι η μέχρι τώρα πορεία μου στο μέσον διαπνεόταν από ένα επίπεδο σεβασμού απέναντι σε όλους. Κυρίως μ’ ενδιέφερε να ανεβάζω κείμενα μου και αυτό έκανα, που στη συνέχεια τα εμφάνιζα στο προσωπικό μου μπλοκ με τον τίτλο «Κείμενα Λευτέρη Τσίλογλου». Οι φωτογραφίες ήταν το συνοδευτικό εκείνο μέρος, που όμως- και επιμένω σε αυτό-δεν είχε στοιχεία ασέμνου ή πορνό. Αν κάποια θεωρούνταν «τολμηρά» το κείμενο που τα συνόδευε απάλυνε και σχολίαζε χιουμοριστικά την εικόνα.
Δεν νιώθω λοιπόν για κάτι ένοχος. Θα συνεχίσω την παρουσία μου εδώ, όσο αυτό θα μου επιτραπεί προσαρμοζόμενος στις απαιτήσεις, αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι μέσα μου εγκαταστάθηκε ένα ψυχρό κύμα. Ίσως να στοχοποιήθηκα από κάποιον που κάτι τον ενόχλησε. Εγώ πάντως δεν είχα τέτοια πρόθεση. Προφανώς η πληθωρική μου παρουσία εκ των πραγμάτων θα τσεκουρευτεί….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου